nedjelja, 7. lipnja 2009.

Operacija srca 2.dan

Dobih zadatak da vam proslijedim pa to odmah i ucinih:

Svim ljudima velikog i dobrog srca !
Svima vama dragi moji koji tako gorljivo mislite i molite za maleno
srce naseg Martina jedno VELIKO HVALA na svakoj podrsci, jer to je
najmanje sto vam mogu reci.
Procitala sam sve vase mailove jer mi ih je Marjan proslijedio.
Svakodnevno i ja mislim na sve vas i pricam sa svojim sinom tko ga je
sve pozdravio i tko mu sve zeli sto skoriji i bolji oporavak.
Lijepo je znati da covjek u ovako teskoj situaciji nije sam jer uz
Bozju prisutnost i prisutnost svih vas koji ste u duhu sa mnom,
Martinom i cijelom nasom obitelji sve se moze izdrzati.
Marjan ce vas i dalje izvjestavati o tome kako je Martin i kako nam je
ovdje. Meni bi oduzelo previse vremena da se javljam svima pojedinacno
jer svaki trenutak koji provedem kod Martina meni je neizmjerno
dragocjen, a i njemu takodjer.
Veliko Hvala jos jednom.
Obilje Bozjeg blagoslova svima vama salju,
Martin i Franciska


To je poruka iz Munchena za sve vas koji neumorno upucujete molitve za
naseg sina, a svakim danom vas je sve vise jer dobivamo poruke sa svih
strana Hrvatske, Europe, Kanade, Amerike i daleke Oceanije. Iskreno
hvala svima vama.
Martin ima prelijepi pogled na Munchen jer je smijesten uz prozor.
Njegovo stanje je stabilno. Lijecnici ne mogu nista jos tocno reci
samo znamo da je operiran pod medjunarodnim lijecnickim timom
vrhunskih strucnjaka. Iskreno im se zahvaljujemo i zahvaljujemo Bogu
sto su se nasli zajedno u Munchenu da bi to obavili. Ono sto me zaista
veseli i raduje je njegova reakcija na sve podrazaje. Stisak njegove
rucice za prst, dosta je skakljiv pa reagira kad se malo dodirne po
celu ili tabanu. Jos je uspavan jer dobija dosta lijekova protiv
bolova i u ovim trenutku najvaznije je da ne znaza bol kako bi rane
normalno zacijelile. Zbog cijelokupne situacije oko njegovog srca
njegov prsni kos jos je uvijek otvoren. Koliko smo saznali veceras
sutra bi se trebala obaviti ta operacija zatvaranja prsnog kosa, ako
se stanje ne promjeni. Isto tako ostali parametri njegovog
zdravstvenog stanja su pozitivni. Mi se nadamo da ce tako i ostati.
Iskreno hvala svima koji mislite na Martina i na sve nas. Petra ga
radosno iscekuje da se vrati zajedno s mamom. Cak je danas pospremala
svoje igracke u sobi jer je obecala mami da ce to uciniti kako bi se
ona brzo vratila s bracom.
Veliki pozdrav svima iz Zagreba!
Petra i Marjan


Objavljeno mailom: 26.11.2009.

Nema komentara:

Objavi komentar