nedjelja, 7. lipnja 2009.

Martin - premjestaj


Evo pozitivnih novosti. Martin je premjesten sa odjela intenzivne njege na djecji otvoreni odjel. Promjenio je sobu, sestre, krevetic, ostala je samo mama i njegovi medjedici. Razveselilo nas je ujutro vec najava da ce tokom dana biti premjesten. To je i ucinjeno negdje oko podneva. Ono sto nas isto ohrabruje je njegovo stanje koje se popravlja. Vrlo nas raduje njegovo privikavanje na bocicu i danas je napravio velike pomake. Prije se jako umarao dok bi ispio malo kolicinu mlijeka, ali vec popodne danas se potrudio i pomalo oznojio i ispio je dosta veliku kolicinu. To je veliki napredak za ovo njegovo stanje. Franciska mi govori da se i Martin pomalo cudio novoj sobi i novoj sredini. Sada ima dva cimera. Zaista djece ima iz raznih krajeva i zahvalni smo sto je smjesten u ovu ustanovu.Ova klinika je svjetski poznata i priznata za bolesti srca. Koliko sam saznao nema samo djece od Portugala do Rusije, jedno je dijete stiglo na operaciju cak iz dalekog Brazila. Zahvalni smo Bogu da se ova njegova situacija ovako pozitivno razvija. Jucer me je i ohrabrila jedna poruka iz Evandelja. Otvarajuci Bibliju slucajno ili ne otvorilo mi se Lukino evandelje i Zaharijin hvalospjev. Moram priznati da mi to u ovim trenucima ima veliku simboliku. Dosasce, Zaharija, Martin i naravno andelici.
Ovih dana jako puno govorimo o andelima. Danas sam sa Petrom sudjelovao na radionici u vrticu, tema su bili andeli. U prilogu vidite sto smo uradili. To su andelici kako ih Petra vidi, ja sam joj samo malo pomogao u oblikovanju. Mozda nasi andelici nisu toliko lijepi kao oni sa slika, ali su zato svi andelici dobri. Stize nam i sveti Nikola. Petra mu se jako veseli. U cetvrtak ce joj doci u vrticu i vjerojatno donijeti neke darove. Ona bi za bracu zeljela neke lijepe igracke. "Znas tata, on ne moze dobiti bebu (misli na lutku) jer on je musko, njemu ce sigurno donijeti lijepe igracke jer on je dobra beba." - to mi je veceras rekla.
Zelim vam svima da vam sveti Nikola donese pune cizmice darova. Ne zaboravite ih staviti u prozor, jer ako ih ne stavite nece biti ni poklona. :-))) Hvala vam sto ste dio svoga vremena poklonili svima nama, u ovim teskim trenucima. Nadam se da ce sveti Nikola i to dobro vidjeli pa da vas nagradi.
Bog vas blagoslovio!

Objavljeno mailom: 03.12.2008.

Nema komentara:

Objavi komentar