nedjelja, 7. lipnja 2009.

Munchen - 2.dio

Hvala vam svima koji ste se javili i vecina vas ocekuje ovaj mail.
Martin i dalje ceka operaciju, stanje je stabilno. Ono sto me veseli je sto mu je skinut respirator i on normalno dise. Koliko sam saznao hrani se majcinim mlijekom i to je vrlo pohvalno.
Ne znam od cega da krenem jer se toliko toga izdogadalo u ova 24 sata da cu uskoro morati vjerojatno poceti pisati dnevnik. Isto tako slobodno mi kazite ako vas umaram svojim pisanjem, jer u ovu mail listu sam uvrstio rodjake, prijatelje, poznanike... Slobodno se javite ako pretjerujem. Iskreno, nama je lakse kada ove trenutke mozemo podijeliti sa svima vama. Petru i mene, trenutno razdvaja 560 km od Franciske i Martina. Vrlo nam je tesko. Jer moje su misli gore, njene su ovdje. To znam.
Ona je sretno doputovala u Munchen. Pronasla je kliniku i Martina. Martin je odlicno podnio let. O operaciji se jos konzultiraju lijecnici jer postoje tri metode pomocu koji se moze lijeciti ova srcana mana. Vjerojatno se cekaju jos neki rezultati pretraga da bi se vidjelo sto je najbolje za njega. Nazalost, tamo nije sam iz Hrvatske. I druge obitelji prozivljavaju ovo isto. Koliko sam saznao tamo su u ovom trenutku 4 bebe iz Hrvatske. Koliko sam cuo osoblje bolnice je vrlo ljubazno i susretljivo. Franciska je smjestena u tzv. McDonalds kuci. To je kompleks apartmana uz bolnicu u kojemu primaju roditelje iz svih krajeva Europe koji dolaze sa djecom na lijecenje. Za razliku od zagrebackog Rebra, ovdje moze biti sa Martinom cijeli dan. Od 9 ujutro do 9 navecer.
Danas joj se i nasmjesio. :-) Malo ju je i gledao ali cijelo vrijeme spava jer doza lijekova koje prima djeluju smireno i uspavljujuce za njega. Iskreno, meni vec nedostaje.
Hvala vam svima i Bog vas blagoslovio!

Nema komentara:

Objavi komentar