nedjelja, 7. lipnja 2009.

Munchen 3.dan

Tocno prije tjedan dana u ovoj noci rodio se Martin. U sluzbenim
dokumentima pise 03.28h. Roden je sa ocjenom 10. Bas mi i danas
Franciska govori da covjek ne zna zasto je u Munchenu primjetio bi
sasvim obicnu, normalnu bebu. Cuo sam se s njom prije sat vremena.
Zahvaljujuci naprednoj tehnologiji interneta cujemo se besplatno pa
mozemo pricati u detalje. Veceras me ona prozvala pismonosom jer sam
taj koji vam proslijedujem ovo razmisljanje. Iskreno vam hvala svima.
Mnogi ste mi se javili (poruka, razgovor, mail). Hvala vam od srca.
Neke sam i ja danas kontaktirao jer sam se sjetio dobrih dusa koje sam
zelio obavijestiti o svemu sto se dogada.
Krenut cu nekim redom. Ono sto nas najvise veseli je Martinovo
stabilno stanje. Operacija je zakazana za ponedjeljak. Trebala bi
krenuti u 7.15h ujutro, koliko ce trajati ne znamo. Pretpostavljamo da
ce trajati nekoliko sati. U razgovoru sa njemackim lijecnicima
ponovljena je cjelokupna slozenost operacije. Osim sto je problem sa
"hipoplasticnim lijevim srcem" problem je i aorta koja je za 2/3
suzena u jednom dijelu. Trebat ce se napraviti kompletna
rekonstrukcija srca. Isto tako njemacki su lijecnici potvrdili da je
ova operacija najvaznija. Ostale dvije bi trebale uslijediti u dobi od
nekoliko mjeseci i u periodu od 2-4 godine. Te ce ovisiti o Martinovom
stanju. A njegovo sadasnje stanje je stabilno. Ono sto nas veseli su
njegove pozitivne reakcije. Koliko cujem on se i smjesi i negoduje,
isto tako i pogleda. Redovno dobiva dozu pusa koje mu saljete jer se
nalazi u otvorenom inkubatoru pa Franciska moze izvrsiti te vase
zelje. Sestre joj dopustaju da ga moze premotati, uvijek se boji i
pazi raznih cjevcica na koje je prikopcan, ali sestre su joj uvijek u
pomoci. Koliko sam cuo danas je dobio i svoju prvu igracku. Dopusteno
je da bude pored njega. Pri njegovoj terapiji izbacen je jedan lijek,
jer su lijecnici ustanovili da nije potrebno da ga vise prima, a jedan
drugi sveden je na polovicu. Redovno dobiva majcino mlijeko, a sa
svakim danom ta se doza povecava. Da moze govoriti vjerojatno bi vam
svima slao pozdrave. Ima i cimera u sobi. Beba je isto iz Hrvatske.
Sto se Franciske tice, ona vas sve pozdravlja. U Munchenu ima desetak
centimetara snijega. Pada je tokom dana. Njoj je najveci problem
snalazenje u ovom velikom gradu, ali i tu se polako stari
poboljsavaju. Zahvaljujuci dobrim prijateljima, od srca hvala, uspjeli
smo stupiti u kontakt sa nekoliko Hrvata i sa katolickom misijom u
Munchenu. Ona je prvi puta u Munchenu, ali se dobro snasla.
Kako se navecer pomolimo za nasega bracu, Petra mi je veceras rekla
kako bi ona voljela da joj brat Martin uvijek bude dobar jer ona ne
voli zloceste bebe.
Hvala vam za sve molive i zagovore. Bog vas blagoslovio!

Objavljeno mailom 23.11.2008.

Nema komentara:

Objavi komentar